Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Günün Şarkısı || Lily Frost - Secret

| 24.2.12
               Bazen kalbinizin istediğini değil mantığınızın istediğini yapmak gerektiren zamanlar olur derler ya, öyle bir zaman yaşıyorum şu an. Benim için çok önemli olan bi arkadaşımı, belki de yoldaşımı arkada bırakıyorum bugün. Daha büyük acılara engel olmak için yine acı çekmek gerekir bazen. Bu da böyle bir şeydi işte yazmak istedim. Ne alaka dimi. Ben de bilmiyorum. Her neyse iyi geceler herkese, ülkenize kötülükler uğramasın canlar... Bu şarkıda ona gelsin hadi, çok sever-dik... 



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion