Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Neler Oluyor Hayatta # 4

| 11.9.10
# An itibariyle Bursaspor 4'te 4 yapmış bulunuyor.
Öyle ya da böyle kazandıkları takdiri haketmeyi sürdürüyorlar...
#Basketbol'da yarın yarı final heyecanı var.
Her ne kadar Kobe, LeBron, Nowitzki olmasa da adı üstünde Dünya Şampiyonası bu ve bu büyük turnuvada oynadığımız maçlardan sonra blogun temasını basketbola çeviresim geliyor, hakikaten bize kattıkları heyecan, ruh inanılmaz, teşekkürler 12 Dev Adam!

 # Milli takımdan sakat dönenler yine bizimkiler oldu. Arda ve Hakan neredeyse bir ay ilk 11'de olamayacaklar.
Yapacak bir şey yok artık sezona 40 kişilik kadroyla başlamanın zamanı gelmiştir. Veya topluca hacca gitmenin! Ne varsa üstünüzde arının gelin arkadaşım!

# Queresma sakatlanmış
Medyada hemen sakat sakat mı alındı, kronik hastalığı mı var gibisinden seneryolar başlar, yakındır... 

# Transfere harcadıkları hatrı sayılır paralarla lige çok iddialı başlayıp, şampiyonluk kovalamak isteyen Eskişehir galibiyet orucunu 5. haftaya taşıdı.
Gelecek hafta da elde edilemeyecek bir galibiyet Rıza Hoca'nın sonu olur mu dersiniz?

# Volkan Şen çok ayrı bir futbolcu, değerini bilmemiz lazım...

# Geçen hafta yazamadım burdayken yazayım, takımının değil 11'inde maç kadrosunda bile düşünülmeyen bir adamı milli takıma alan hangi zihniyettir merak ediyorum. Evet bahsettiğim kişi Kazım. Şimdi neden Gökhan Zan'ı da söylemiyorsun diyenler olacaktır keza ben de hakveririm onlara ama Hiddink bize derse ki ben oynatacak defans bulamıyorum, tecrübe ayağıına ses çıkarmayabilirsin. Ama Volkan Şen'in Sezer Öztürk'ün olmadığı bir kadroda hiç maç yapmayan ve moralsiz olan bir Kazım'ın olması kabul edilemez bence. Kaldı ki ben Kazım'ın iyi bir futbolcu olduğuna inanarak bunları söylüyorum.

# Pino'dan iyi bir performans bekliyorum bu hafta.

# Takımın kadrosu da şöyle olur diye umuyorum:

Ufuk
Sabri Servet Neill Insua
Cana Sarp Elano
Serdar Kewell Baros

Oynatılırsa Misimovic Elano'nu yerine daha uygun tabi...

# Bursasporlu futbolcular Manchester'a çok bileniyorlar, Allah sonlarını hayretsin...



2 yorum:

Adsız at: 11 Eylül 2010 12:28 dedi ki...

7 yabancı olmuş

{ Jesus } at: 12 Eylül 2010 05:40 dedi ki...

haklısın dalgınlığıma gelmiş, ikkat etmemişim bu kadar önemli bir şeye, hayret bir şey. teşekkürler.

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion