Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Saçmalamayın, Kewell Kalacak ! Kalmalı...

| 22.5.10
Sinirliyim. Çok Sinirliyim! Haldun Üstünel Kewell'ın  bundan sonra takımda olmayacağına ve buna Rijkaard'ın raporu sonucunda karar verildiğini açıkladı dün. İnanmıyorum buna ben inanamıyorum. Daha 2 hafta önce Baros ve Kewell sakatlanmasa bu durumda olmazdık diyen Rijkaard değil miydi? Peki bu takımda sistemime en uyan futbolcu Kewell'dır diyen kim? O da Rijkaard. Geçeceksiniz efendim bunları. Sakatlık belasından çektiyseniz bunun faturasını bize değil sağlık kuruluna ödetirsiniz. Ben Kewell'ı istiyorum takımımda. Koca bir sezon ruhsuz adamlar izleyeceğime sezonun yarısında Kewell izlerim yeter bana, yeter bize... Varsın 6 ay sakat olsun! Bu takım bu taraftarın takımıdır ve onlar için vardır. Bizler de Kewell 'ın kalmasını istiyoruz . Ve kalacak. Kalmalı... Yoksa zaten bitmek üzere olan krediniz gözümde(-gözümüzde) diplere vuracak ey yönetim! Artık da Büyük başkan diye bir şey yok benim için, kalkıyor o fotoğraf  bannerdan.Sinirliyim, Gerçekten çok sinirliyim.

Taraftarlar olarak, Galatasaraylılar olarak bir tepki koyulması gerekiyor. Kewell için. Galatasaraylı Kewell için. İnanıyorum ki Kewell kalacak. Bizim için. Buna gücümüz var. Mail mi atarız, kulüp binasına mı yürürüz bilemem ama bir şeyler yapabiliriz. Yapmalıyız. Daddy Cool için!

4 yorum:

Adsız at: 23 Mayıs 2010 20:06 dedi ki...

ya yapmayın hocam tamam adam gerçekten iyi de 2 yıldır kwell yüzünden ardayı harcadık elinde arda var o mevkiye adam alıyorsun

{ Jesus } at: 23 Mayıs 2010 20:45 dedi ki...

Bi bakıma öyle ama benim tam söylemek istediğim o değildi. Ben profesyonelliği, takıma bağlılığı, takımca ve taraftarca sevilmesi bakımından takımda tutulması gerekiyor diyorum. Takdir edersiniz ki Hagi'den sonra en çok sevilen oyuncu oldu Kewell taraftarların çoğunlugunda. İlk onbir oynamasına ben de karşı çıkabilirim ama takımdan gönderilmesini de kabullenemiyorum. Parçalı yakışıyor bu adama...

Adsız at: 23 Mayıs 2010 23:57 dedi ki...

Cok güzel bir futbolcuya sahip cikmak ama bu futbolculari sahip ciktigimiz kadar bizim kendi öz evlatlarimizi unutmamamiz lazim. KE$KE Hasanlara'da, Sükürlere'de vs. sahip ciksaydik. Kampanyalar yapsaydik, Web Siteleri acsaydik. KE$KE bir Lincoln'e hic birsey yapmadiginda e$it davranip isliklasaydik, KE$KE onlara gösterdigimiz sevgiyi 'Arda'larimiza daha cok gösterseydik! Her Zaman diyorum 'KE$KE su hayatimizda KE$KELER olmasa', Ne güzel olurdu degil mi ???

{ Jesus } at: 24 Mayıs 2010 00:27 dedi ki...

Dediklerine tamamiyle katılıyorum ve ben de Arda'ya Hasan'a haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Dediğin gibi Keşke'siz hayat olmuyor ve vefa denilen şey her an kendini göstermiyor işte. Ama tekrar söylüyorum, düşüncelerimiz ortak. Hatta en yakın zamanda bununla ilgili ayrıntılı bir yazı da yazacağım.Özellikle Arda olayı için...

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion