Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Nuri Varken Selçuk'u Oynatmak...

| 22.5.10
Milli takımımız için Hiddink'li dönem resmen başlıyor bugün Çek maçıyla. Artık yeni bir sürece giriyoruz ve Hiddink'e güvenim tam aslında. Artık sistemli ve oyuncu seçimlerinde takıntısız bir Milli Takım beklentim oluştu Hollandalı hoca ile. Ama dün açıklanan maç ilk 11'i kafamda bazı soru işaretleri doğurmadı değil. Hiddink'in gelmesiyle en umutlu olacağım şeylerden biri de İbrahim Toraman, Nuri Şahin, Selçuk İnan, Gökdeniz  gibi oyuncuların kıymet görebilme ihtimaliydi. Öyle de oldu bir bakıma. İki senedir milli takıma alınmayan İbrahim Toraman artık kadroda. Ama ortasahada Nuri Şahin gibi bir isim varken Selçuk Şahin tercihi de neyin nesi oluyor anlam veremedim? Nuri Şahin henüz 21 yaşında olmasına rağmen Dortmund gibi bir takımın 11'inin değişmez elemanı son iki sezondur. Keza bir sezon düzenli olarak Feyenoord gibi bir takımda forma giyip harika bir performans göstermişti de iki sene önce. Oyunu çok iyi iki yönlü oynamasıyla, maç içindeki istikrarırla ve zeki oyunuyla takımının en önemli elemanı belki de bu genç gurbetçi. Ama Dortmund gibi bir takım ona bu kadar güveniyorken, Almanlar Mesut Özil'i kapmalarına rağmen hala Nuri için hayıflanıyorken biz nasıl onu Selçuk Şahin gibi yetenekleri kısıtlı bir oyuncunun arkasında tutarız aklım almıyor? Belki içinizden 'dur daha bu başlangıç, ilerde oynar' diyenleriniz olacaktır ama ben yine de Hiddink'in ilk maçında ona bu güveni vermesini beklerdim. Neyse ilk onbirdeolmadığı son maç olur umarım Nuri'nin. Almanların nasıl Mesut'un üstüne titrediklerini gördükçe Nuri için üzülüyorum ben kıymetini bilemedik diye.

Selçuk için dediklerimi kimse, özellikle de Fenerbahçeli arkadaşlar yanlış anlamasın. Kesinlikle bir art niyet yok bu görüşümde. Gökhan Gönül, Semih ve Emre gibi isimleri nasıl milli takım için değişmez görüyorsam Selçuk'u da yetersiz görüyorum. Hele de Nuri gibi bir isim varken kadroda... Hadi bakalım maç oynanıyor, Selçuk'un beni utandırması dileğiyle sözlerimi bitireyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion