Keblinger

Keblinger

Biri bir şey demiş:

Artık eş zamanlı olarak buradayım:

http://jesusyavuz.tumblr.com


(jesusyavuz)


Yazık...

| 12.4.10
Bugün Ali Sami Yen'de yaşananları utanç verici diye deklare etsem abartmış olmam herhalde.  Hoş; bu takımın bir tepkiye bir protestoya maruz kalması garipsenecek bir durum değil, gerekliydi belki bir ölçüde fakat iş terbiye boyutunu aşınca durum da değişti. Mabette,  Ali Sami Yen'de Galatasaray'ı deplasmanda olmaktan beter etmek kimsenin haddi olmamalı. Galatasaray'ın kaptanı; sevgilisine değil sinemayı, hollywood'u bile kapattırabilir. Bu lüksü vardır. Yeter ki sahada ruhuyla oynasın. Arda da bu takımda bu ruhu yansıtan yegane futbolcu belki de. Kötü oynayabilir, hata yapabilir ama asla ruhunu kaybetmez.... Diyecek birşey yok ki , sezon sonu git Arda, bu ülkede bazı şeyler hiç düzelemeyecek galiba...

Tabi tepkiler sadece Arda'ya değildi. İlk önce 5 dk'lık sesizlik eylemi gerçekleştirildi ki ben bunda bir sakınca görmedim. Sonra olanlar asıl rahatsız ediciydi. Söylenen o gereksiz tezahürat, futbolcu yuhlamaları, rakibin golünü alkışlayıp kendi gölünü görmezden gelme vs... Açıkcası belki de hayatımda ilk defa bir maçı bu kadar izlemek istemedim!

Galatasaray taraftarı, daha doğrusu bir kesim Galatasaray taraftarı haklı bir protestoyu eline yüzüne bulaştırmakla kalmamış, açık ve gizli düşmanların oyuna gelmiştir. Yazık. Sadece yazık!

2 yorum:

jt at: 12 Nisan 2010 10:44 dedi ki...

ilk 5 dakıkalık sessızlık bence de cok harıkaydı ve yeterlıydı ama gerı kalan 85 dakıkada yaptıkları serefsızlıktı yonetımden tek ıstegım yenı stadda taraftar profılını degıstırmelerı yoksa kombıne alırken bıraz dusunecegım acıkcası cunkı ben para verıyorum adam bedavaya gelıyo buranın sahıbı benım dıyo karsımda dese boynunu tek hamlede kırarım ama işte uzak

{ Jesus } at: 12 Nisan 2010 12:29 dedi ki...

Kesinlikle Katılıyorum. Aynı şeyi Aziz Yıldırım yapınca yadırgamıştım ama şimdi daha iyi anlıyorum onların gerçek taraftarlar olmadığını.

Yorum Gönder

Yorum yapmak için üye olmak gerekmiyor. Vallahi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 AcademyLion